YES, YES!

Det blev två nya rosetter idag! Ett hederspris och BIM!!! Matte kunde inte hålla tillbaka tårarna när hon fick den fina rosetten i handen och Åke-Gubben sneglade upp på mig och viftade på svansen. Puss puss!!Fast det var en liten inofficiell utställning och fast det bara var Phoebe, Milo och Åke i vår grupp så uteblev inte reaktionen.
Milo och Marianne tog sig ett hederspris och har siktet inne på nästa utställning nästa helg. Lycka till!! Vi håller tassar och tummar!  Som vanligt gjorde Phoebe och Linnea bra ifrån sig, BIR, BIG och tvåa i BIS, GRATTIS! Det är en fröjd att se er två i ringen! Så klart att vi håller tassar och tummar även för er nästa helg!  Även idag så vann vi UPPFÖDARGRUPPEN, GRATTIS Birgitta!



Förberedelserna började redan igår kväll. Efter duschen så åkte utställningstäcket på.



Finputsning på Milo innan det var dags att gå in i ringen.



Snyggingen drar sig tillbaka in i sin nya lya efter att ha fixat rosetterna!



Ni är såå stiliga!!



Matte kunde inte låta bli att köpa en "sovkudde" till Gull-Åke!



Mattes Lill-Fia fick förstås också en myskudde.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

GRATTIS till Snygg-Åkes BIM idag!!! Ni är så duktiga och fina i ringen :) ska kolla upp om jag hittar några fler inoff för er!

Stor kram!!

2010-03-21 @ 21:26:20
URL: http://www.linneapett.blogspot.com
Postat av: Irene

Godmorgon Eva !

Så roligt..nästan så jag känner mig lite stolt också..hihi..jag har ju slaviskt följt din strävan med Snygg-Åke mot framgångarna..

Stort Grattis från mig o "pojkarna" !!

// Kram

ps.härliga kuddar du köpte!! ds.

2010-03-22 @ 07:51:23
URL: http://terapi.blogg.se/
Postat av: carina freja

GRATTIS. VAD ROOLIGT! hEJA HEJA!

2010-03-22 @ 12:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0