Dagen efter

Som vanligt när man har peppat sig inför en tävling, så blir man lika förvånad att det faktiskt kommer en ny dag. Hade domarprotokollet liggandes på köksbordet så det fick bli morgonens lektyr. Det blev ingen långdragen frukost, kan jag lova. Nej, du Åke-Vännen, vi ska inte ha någon mera nolla på LÄGGANDE, Matte får inte smyga fram handen på STÄLLANDE, domaren ser ALLT. Så med kaffesmaken kvar i munnen bar det iväg ut, det blev LÄGGANDE både här och där, korta sträckor med FOT, min teori ang. LINFÖRIGHETEN igår,är att jag inte var tydlig nog. STÄLLANDE tror jag att han hade fixat utan mitt Dk, hmm.



LIGG!

Tilda-Fröken ska få vila ett par veckor till.



Matte fick agera Budbil på förmiddagen, Lill-Fia var med och höll koll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0