Besök hos Tildas killkompisar

Idag fick Matte äntligen ändan ur vagnen och tog sina fyrbenta älsklingar med sig till Irene och hennes sötnosar. Det blev en mycket trevlig och rolig eftermiddag. Jack och Junior mötte oss vid dörren, Virr-Tilda mummlade något och drog in på husesyn. Efter att ha gått igenom alla vrår blev hon kontaktbar och jag såg att även hon tyckte det var en rolig eftermiddag:



En helmysig trio!



Irene omringad av Jack Russell vovvar!

Eftermiddagen avslutades med en promenad:



Vovvarna har bara ögon för sina Mattar.

Tack Irene för en helmysig eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Irene säger...

va fint Åke satt på bilden..mina vovvar ser mest ut som de inte alls "är med i matchen" är det oss du pratar med Matte ?? stort tack för besöket idag som innehöll både skratt..allvar och promenad..precis som det skall vara..Har två trötta Russells liggandes nedanför mig tom så Jacken snarkar..haha..de hade lika trevligt som jag..en bra dag ! med andra ord .. Tack för den !! kram Irene o voffarna

2010-10-05 @ 19:47:59
URL: http://terapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0