Cykeltur och promenadvända

Eftersom Matte ska skjutsa Lill-Matte till Skavsta-flygplats mitt i natten, så ska hon försöka sova ett par timmar nu på eftermiddagen. För att få sova ifred för vovvarna var tanken den att trötta ut sina älsklingar riktigt ordentligt. Det visar sig snart om Matte tänkt rätt. Åke-Hjärtat fick en cykeltur och en vända på Fästingvägen. Tilda-Gumman fick en rejäl vända i motionsspåret.



Oaj, detta var vad Åke Grankvist hade med sig hem.



Ingen risk att fröken Fisförnäm kommer hem med någonting i pälsen.

Kommentarer
Postat av: Irene säger...

jag tycker inte heller om att bli smutsig..hälsar Jack

jag har också sovit middag idag..trots att jag inte skall upp o ut i natten..har en sån dag idag..krama Hanna från oss..hoppas hon kommer att trivas bra nu..

Hör gärna av dig..om du får alltför långsamt!

kram Irene



2010-10-02 @ 17:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0