Hundsöndag

Oh, mer av sådana här dagar, Tack. Just nu är det tre trötta figurer här på Klackvägen, Skönt. Hundträffen här i Stjärnsund blev en positiv tillställning. Vet ej om det är Lilla Lisa från Långshyttan vi har att tack, en ny liten tjej som inte gjorde något väsen av sig. Iallafall så var Mattes Virr-Tilda betydligt lugnare idag. Det blev diverse övningar typ: inkallningar, gå slalom, möte hund-hund mm. Alla vovvarna var kanonduktiga!



Passivträning. Freja, Junior och Lisa.



Duktig, Tilda!

Sen bar det iväg till Solvarbo. Äntligen!! Det var evigheter sen vi trampade Solvarbomark! Det var Mummas Matte och Mys-Åke och jag som samsades om vår Guru Harriet. Bosse var också med och kom med glada tillrop + fina kort som han hade passat på att knäppa när vi kämpade på. Tack. Som vanligt fick vi mängder med bra tips hur vi kan gå vidare med våra fyrbenta älsklingar. Det avslutades med en smaskig fika. TACK för idag!



Harriet med Mattes Mys-Åke.



Harriet med Karins Mumma.

Kommentarer
Postat av: Irene säger...

ja visst var det en bra dag idag Eva..hur roligt som helst..mer sådana beställes härmed ! =) Förstår att du /ni är trötta ni har ju varit på G hela dagen..tur du är ung och pigg i benen..jag har äntligen tinat upp nu med eld i kakelugnen och en Irish coffee i den andra handen..vi pratade en stund Marja.. Tommy o jag och burr va jag frös ihop då..nu blir det TV-soffan resten av dagen.. och tänka på hur trevligt det var idag !! kram Irene /Junior

2010-10-10 @ 21:27:56
URL: http://terapi.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja visst var det en bra dag idag Eva..hur roligt som helst..mer sådana beställes härmed ! =) Förstår att du /ni är trötta ni har ju varit på G hela dagen..tur du är ung och pigg i benen..jag har äntligen tinat upp nu med eld i kakelugnen och en Irish coffee i den andra handen..vi pratade en stund Marja.. Tommy o jag och burr va jag frös ihop då..nu blir det TV-soffan resten av dagen.. och tänka på hur trevligt det var idag !! kram Irene /Junior

2010-10-10 @ 21:29:07
Postat av: Anonym

ja visst var det en bra dag idag Eva..hur roligt som helst..mer sådana beställes härmed ! =) Förstår att du /ni är trötta ni har ju varit på G hela dagen..tur du är ung och pigg i benen..jag har äntligen tinat upp nu med eld i kakelugnen och en Irish coffee i den andra handen..vi pratade en stund Marja.. Tommy o jag och burr va jag frös ihop då..nu blir det TV-soffan resten av dagen.. och tänka på hur trevligt det var idag !! kram Irene /Junior

2010-10-10 @ 21:29:36
Postat av: Irene säger...

ja visst var det en bra dag idag Eva..hur roligt som helst..mer sådana beställes härmed ! =) Förstår att du /ni är trötta ni har ju varit på G hela dagen..tur du är ung och pigg i benen..jag har äntligen tinat upp nu med eld i kakelugnen och en Irish coffee i den andra handen..vi pratade en stund Marja.. Tommy o jag och burr va jag frös ihop då..nu blir det TV-soffan resten av dagen.. och tänka på hur trevligt det var idag !! kram Irene /Junior

2010-10-10 @ 21:29:55
URL: http://terapi.blogg.se/
Postat av: Irene säger...

men varför blev det fyra !!! ??? kommentarer..haha..ja du fick ju lite att läsa iaf..kram på dig !

2010-10-10 @ 21:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0