Passa på träning

Idag har det varit Hund i Hand igen. Såklart att Matte packade med sig sina älsklingar också, det är ju bra att få träna på så många olika planer som möjligt. Vad ska man skriva om unge herr Nolte? Visst han gjorde det mesta som jag sa MEN att ligga i mer än fem sekunder GÅR INTE! Den 30 sep. är det dags för prov, äsch vad gör det om vi inte klarar det. (Jag vet att jag kommer att bli skogstokig om vi inte fixar det, men det vill jag inte riktigt erkänna).



Jaa



Ser herr Nolte en fågel tappar han all tänkbar kontakt.



Måste ju berömma grabben också, UPPBINDNINGEN klarar han galant, BRAAA!

Ett stort tack till Gunnel som körde igenom så gott som hela klass 1 med Snygg-Åke och mej. Som vanligt kunde ju inte Matte sköta sig så det blev ett par dubbel kommandon, ett enda skall gav Mys-Åke ifrån sig så det var inte mycket att bråka om. Tack Gunnel!



Tandvisningen var inga problem, Åke-Hjärtat lyfte inte på rumpan.



Lill-Fia fick prova på tunneln och gå på plankan. Hon är i sitt esse när hon kommer till Skoga.

Kommentarer
Postat av: Irene

vilken underbar uppsyn på Nick när han sitter uppbunden..ögonen säger allt..bara tårarna som fattas..måste nog boka den 30:e i Skoga bara för att få se hur du ser ut som "skogstokig" // kram Irene

2010-09-11 @ 19:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0