Kanonhelg!

Trött, tröttare, tröttast. Ja, någon sovmorgon blev det inte denna helg, men vad gör det Matte är så nöjd. Tänka sig Mattes Snygg-Åke tillsammans med en hoper champions och dessutom går det såå bra. Idag var det tio snyggingar och Åke-Hjärtat placerade sig som fjärde snyggaste!
 
Först ut idag var sötnosen Tintin:
 
Matte drar igenom pälsen en sista gång innan det är dags.
 
Linnea och Lill-Killen
 
Även om det inte gick så bra idag, så har han visat framfötterna tidigare. Så räkna med Tintin i fortsättningen!
 
-Är det inte min tur snart? Snygg-Åke är på G!
 
Birgitta och Åke-Pojke har koll.
 
Matte håller andan. Tänk att hennes Lill-Gubbe är där ute med de stora grabbarna!!
 
Vilket stiligt ekipage!
 
Det gjorde vi bra!!!
 
Jolene gosar med Karin innan det var hennes tur.
 
Tilda-Gumman och Matte lekte turister på Högbo bruk:
 
Det fanns mycket fint att titta på, vill jag lova.
 
Efter allt badande denna sommar styrde Lill-Fia stegen mot vattnet.
 
Matte fick bromsa, ville inte ha en blöt vovva i bilen hem.
 
Väl hemma så provade Åke-Hjärtat den nya bädden:
 
Detta är du värd Mattes CHAMPION!!!!

Kommentarer
Postat av: Marie (mormor) Dahlman

Blir så glad för dina och Snygg Åkes framgångar i ringen, Linnéa inte att förglömma!! Blir ju blödig också är klart...Kanske kunde du och jag och en rulle hushållspapper träffas framöver och hänge oss över den fantastiske gossen!!
Jättekram från Marie, fröken Olga Pettersson och Matilda Dahlman

2012-09-03 @ 13:33:21
Postat av: Eva P

Jag tycker nog att "mormor" också ska känna sig stolt! Ja, jag vet att vi kan ta varandra i hand och böla ihop!
Kramar från Eva P och blöta pussar från Snyggingen!

2012-09-03 @ 17:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0