Stressad Matte?

Nää, idag gick det inte så bra när vi tränade. Matte tror sig veta varför: för det första blev det en kvällsträning och Matte är ingen konfirmand längre utan blir faktiskt trött efter en arbetsdag och för det andra så hade jag bestämt mig för att baka bullar när jag kom hem. Så VARFÖR tänkte jag ens tanken på hundträning???
Nåja, några moment fixade vi:
 
Väntar på kommandot RUTAN
 
STANNA!
 
Väntar på kommandot: APPORT!
 
Snabbt iväg,
 
Kom liite snett vid avlämningen, annars jättebra!
 
Eftersom underlaget inte gillas av Lill-Snuttan så blev det LÄGGANDE uppe på soldäcket:
 
Sidan(Lill-Fias FOT!)
 
LIGG
 
Duktig tjej!
 
HOPP
 
SITT Hmm, vad gör Matte med fötterna?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0