YES, YES,YES!!!

Är så himla glad!
 
Tilda-Hjärtat jobbade ihop 161,5p och fick därmed sitt andra första pris och även en första placering! Det var ju med nöd och näppe men vi gjorde det och Matte är såå stolt över sin Lill-Fia. Konstigt, men mest stolt är jag nog över de 10 poängen vi fick på helheten. Inga virrpannor på planen ikväll, KUL!!!
 
Efter målgången bjöds det på Stjärnsundskioskens Stjärnburgare! Det är du värd älskade Tilda!!
 
Det blev låång väntan, så vi hann med många promenader.
 

Vet att Matte kommer att vara TRÖTT imorgon när klockan väcker oss, men det känns säkert helt ok, när jag möts av detta på köksbordet
 
God Natt
 

Kommentarer
Postat av: Irene

Stort stort Grattis !! Så det var därför du skrev o frågade om jag var vaken.. Väntade o väntade på resten men du skrev inget 😊😊 men nu vet jag // kram

Svar: Teknikens under. Jag började redan i Fagersta med att försöka få kontakt. Bättre sent än aldrig! God Natt
evaochtildas.blogg.se

2015-08-13 @ 23:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0