Så här kan det också se ut ibland!

 

Untitled from E va Pettersson on Vimeo.

Som vi kan se belönar Matte trots skall, FYYY!
 
 
 


 LÄGGANDET är ju ok, meen på SÄNDANDE MED STÄLLANDE visar vi allt som man INTE ska göra!


Ja, man vill ju gärna veta vad det beror på, en okoncentrerad Matte är ju ett förslag! Det är bara att bryta ihop och komma igen!


Tack Isa för filmningen och tack Irene för hjälpen med att få filmerna dit jag ville!

 

Idag har vi haft främmande från Gävle:

 

 Stella och Myrra (som vanligt har Matte svårt med att komma ihåg namn, men tror att de hette så)
 
Det vankades hamburgare!
 
Fyy, det drar ihop sig till åska!!!!
 
Välkomna tillbaka!

 

 

 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Irene

Tack själv, jag fick ju en säck med hönsskit med mig hem, det blir mina växter superglada att få..så det var ett givande o tagande idag =) // Kram

2015-07-30 @ 21:30:41
URL: http://www.terapi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0