Pinnvägen here we come!

Vi kunde bara inte hålla oss längre. Hundarna måste få springa av sig, så idag drog vi iväg till Pinnvägen:
 
Idel glada miner:
 
Junior o Casper
 
Spring-Åke
 
den enda som tvekade var Älskade Tilda-Tösen!
 
Som vanligt hade Irene tänkt på "allt".
 
Di små kände sig trygga
 
Vår Springare däremot är än här
 
än där!
 
Junior hittar ju alltid läckra pinnar
 
Bitvis väldans moddigt
 
Brorsan peppar på
 
och Matte veknar
 
Stackars lilla jag
 
Men när det vankas godis så...
 
Vi måste ju ha koll på Vasaloppsåkarna också.
 
Mot bilarna:
 
 
 
 
 
 
 
Matte är säker på att den blicken säger: Tack för att jag fick springa av mig lite spring i benen!!

Kommentarer
Postat av: irene

Haha så fina bilder det blev idag..alla ser ut att må bra av att få komma ut lite. Klart man skall ha "vapnet" med sig i vargmarker.. Tack för idag det gjorde gott även om jag "smutsade" ner nytvättade bilen på vägen dit, enligt min gubbe =) // Kram

Svar: Tack själv, hade nog inte vågat mig upp till Pinnvägen själv. Har två skönt trötta voffar här! Kram till er
evaochtildas.blogg.se

2015-03-08 @ 19:03:08
URL: http://www.terapi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0