Hoforsträning

Det blev LINFÖRIGHET, APPORTERING, HOPP ÖVER HINDER och BUDFÖRING för Åke-gubben på dagens träning. LINFÖRIGHETEN kändes ok, APPORTERINGEN måste vi få mera fart på, på HOPP ÖVER HINDER börjar vi om på ruta ett, pga att Racer-Åke drar som en avlöning när han landat på andra sidan hindret, BUDFÖRINGEN kändes också ok!
 
FOT
 
MARSCH
 
Lill-Tilda var riktigt på tå när det blev hennes tur!
 
Det ser ju bra ut. Men Matte hann inte få med ett bildbevis på när Tok-Tilda valde att ta vägen förbi Santos godis innan hon kom med apportbocken!
 
Bra fart in i rutan
 
Väntar lugnt tills Matte hämtar henne
 
Lämnar inte planen frivilligt när det var dags att åka hem!!!
 
Det var ju förstås flera ekipage där t ex:
 
Isa o Kroken. Tränar på KRYP
 
Rejsa o Anna-Lena. Tränar på momenten i klass III. SÄNDANDE MED PLATSLÄGGANDE OCH INKALLANDE
 
VITTRINGSPROV OCH APPORTERING
 
Bästa belöningen!
 
 
 
Böret o Santos på väg ner till planen
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för igår!! Vi håller tummar och tassar i helgen!!! Kram!!!

2015-10-16 @ 10:37:07
Postat av: Anna-Lena Jonsson

Det var jag som kommenterade tidigare.... Mitt namn försvann. Tänkte att du skulle slippa fundera ;-)

Svar: Jag hör av mig imorgon!
evaochtildas.blogg.se

2015-10-16 @ 10:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0