Intensiv helg!

En mycket trött Åke-Pojk efter rallytävlingen igår
 
Matte hade inte hjärta att väcka honom, så kvällsvändan blev snudd på nattvända.
 
Ingen rast och ingen ro, idag var det spårkurs för Åke-Grabben:
 
Emma, Tina och Johanna höll i kursen.
 
Vi (Eva o jag) gick varsitt person spår på ca 50m. Sedan fikade vi och pratade teori.
 
Så var det dags att gå spåret. Matte var lite orolig att Åke-Pojken skulle tycka att det var tråkigt att "bara" spåra Matte, när han är van att gå blodspår.
 
Matte hade varit orolig helt i onödan!!  Puss på dig, pojken min!
 
 
Vi tränade även på BUDFÖRING
 
Johanna o Frasse har varit och hälsat på Emma
 
Sitt
 
MARSCH
 
MARSCH
 
Eva o Chillis tur
 
Chilli hälsar på Emma
 
MARSCH
 
MARSCH
 
Emma o Ninja
 
MARSCH
 
MARSCH
 
Tina o Alice
 
MARSCH
 
MARSCH
 
 
 
Även om Åke-Grabben gjorde ett par snedsprång innan han kom till Matte så är jag jättenöjd. Det var en glad hund som kom i galopp! BRAA!!
 
Lill-Tilda var ju med förstås:
 
-Nu är det faktiskt MIN tur!
 
Ja, hon hade mycket spring i benen, Mattes Lill-Hjärta!
 
 
 
 
 
Åke-Hjärtat fick gå en sväng till innan vi packade in oss i bilen

 
 
Plötsligt såg Matte något i ögonvrån:
 
Pju, det var "bara" ett par hästar!
 
TACK tjejer för en härlig dag i skogen! Vi ses nästa söndag!
 
Innan vi åkte hem blev det en sväng upp till lilla Ria:
 
Söt som få!
 
 
 
Hon har ju tvåbenta lek-kompisar hon:
 
 
 
 
 
 
 
Men nu är det slut för idag:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0