Känndes sådär...

Matte ska nog vila från träning ett par dagar. Vi tränade en stund ute på gräsmattan, men Matte tyckte att vovvarna känndes okoncentrerade. Handen på hjärtat så tror jag att det var Matte som inte kunde koncentrera sig till hundra!
Har tittat på en DVD som jag köpte när jag var på föreläsningen med Maria Brandel. Ska nog låta vovvarna få vara liite lediga och "bara" kolla på filmen och läsa boken!
 
Så jättebra!
 
Det här är något för Lill-Fia!
 
 
 
Matte har nog inte förstått HUR viktig bakdelskontrollen är!
 
Det här är ju något helt nytt för oss
 
Pinnarna kan ligga i en cirkel eller på rad
 
Kan tänka mig att detta med att Matte ska vända på sig är ett moment bara det för Tilda-Fröken!
 
Vi började lite med STEGFÖRFLYTTNINGAR åt vänster
 
 
 
 
 
 
 
 
åt höger
 
Det blev RUTAN också!
 
Åke-Grabben fortsätter på BRUKSTRÄNINGEN:
 
FÖRE
 
Hitta pinnar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0