Trevlig tillställning

Kommer just hem från en trevlig kväll på Borlänge Brukshundklubb. Många trevliga och roliga hundägare har jag träffat, gott kaffe med dopp har jag unnat mig och en skön sommarkväll, vad mer kan man begära? Möjligen ett förstapris med hem, så blev det nu inte men man kan ju inte få allt. Matte är ändå nöjd med Virr-Tildas insats: för det första var det nog första gången under ett FRITT FÖLJ som jag kände att vi var ett par som jobbade ihop. Nu blev inte poängen den bästa, MEN känslan att vara ett team var såå himla skön! Poängen blev 6,5. Att vi sedan nollade både APPORTERINGEN och FRITT HOPP ÖVER HINDER låter jag passera. PLATSLIGGNINGEN som låg sist var inga som helst problem, Tilda-Hjärtat låg som en stenstod! Kvällens klo var nog ändå HELHETSINTRYCKET 9 p!
 
BELÖNINGEN när vi kom av planen, KÖTTBULLAR!
 
Som vanligt blir det promenader i väntan på vår tur:
 
 
 
Matte var betydligt mera sparsam med godis innan vi gick in på planen, tog ett samtal mellan fyra ögon istället.
 
Åke-Vännen gillar det här med att "bara" få luffsa på och slippa alla tråkiga kommandon!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va roligt med så bra helhetspoäng! Ni är ju sånt fint par, en 10:a från mig!

2016-07-07 @ 08:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0