Apellklass x 2

Matte har gått och "ruvat" på en tanke. Bestämde mig idag, Lill-Tilda ska också få prova en appelltävling!!  Min vän Isa har peppat mig länge att låta Tilda-Fröken gå ett APPELLSPÅR, jag har väl tvekat lite på grund av Tilda-Hjärtats korta ben. Skulle vi hamna i värsta urskogen finns viss risk att vi drar på oss varsin hjärtsmäll, envisa som vi är. MEN det skulle vara kanonkul att få testa en gång iallafall! Så idag var det SPÅRAPPORTER för hela flocken:
Åke-Grabben har ju backat ett steg för att få bättre markeringar:
 
BRA!!
 
DUKTIG!
 
 
JA!!
 
 
Detta var ju något helt nytt för Lill-Tilda:
 
Väntade på ett kommando till att börja med
 
BRAA!
 
Ja, klart att vi fixar det här!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Toppen kul! Tilda fixar det galant!😁

2016-03-18 @ 21:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0