Vi måste komma på någonting!

Matte har problem med att läsa av Åke-Vännen när hittat DOFTKÄLLAN. Idag slog det mig, undrar om det finns doft kvar från föregående träning? Så klart att Matte plockar bort efter varje gång, men ofta är det ju samma utrymmen så vad vet jag? Det skulle ju kunna förklara varför han blir så osäker.
 
 
 
Vi måste hitta på nya sökområden!
 
Tant-Tilda var verkligen på tå idag. Så fort jag tog på "jobbarvästen" fanns hon vid min vänstra sida!
 
 
 
Sista PLATSLIGGNINGEN innan nästa tävling
 
Åke-Pojken kollar genom fönstret
 
Vi "hottade" upp RUTAN ordentligt idag:
 
 
 
För att få Vilda-Tilda att LYSSNA så överraskade Matte med ett LIGG, för att se om hon fixade det. Den här gången gjorde hon det! Bra!!
 
RUTAN!
 
 
Kanonduktig!
 
Matte får försöka hålla ögonkontakt med Lill-Fia fram till att jag kommenderar: RUTAN. KAN MATTE KOMMA IHÅG DET PÅ SÖNDAG?!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0