Många tankar fram o tillbaka

Lill-Tilda ger Matte gråa hårstrån! Efter att vi varit och tömt(och spolat) analsäckarna på Vilda Tilda trodde Matte att hon skulle slippa DRAA runt Fröken i fråga på våra promenader. Matte berättade även för Sören vårt problem med promenaderna, han klämde och drog i benen men märkte inget fel. Igår kväll vägrade Tant Tilda ta ett steg, svansen mellan benen och vinglade runt, såg inte bra ut! Matte provade allt, men gav upp, börjar tro att hennes Lilla Sötnos visst kan räkna ut vad som gagnar henne. Har ju läst att hundar inte ska vara beräknande. Idag såg det ut så här när vi gick vår vända på tu man hand:
 
 
 
 
 
 
Ja, VAD ska man tro?
 
Åke-Hjärtat tycker säkert att det är skönt att slippa dra runt på Syrran:
 
 
 
Du o jag, Matte!
 
När vi närmar oss kyrkans parkering
 
 
 
JAAA!!
 
 
 
 
 
Mattes ÄLSKADE Lek-Åke!
 
 
 
Vi har också tränat NW
 
BEHÅLLARSÖK
 
med GODIS
 
FORDONSSÖK
 
Jag vill ut och "LETA"!
 
Ok, jag ser var jag ska "LETA"!
 
Det är en sak till när det gäller Mattes Lill-TILDA, ska vi ens tänka tanken på att ställa upp i någon mer LYDNADSTÄVLING?? Matte strök oss på tävlingen till helgen, MEN det känns tomt att plocka undan RUTAN för gott
 
 
 
Vi behöver ju inte ta ställning till det HÄR och NU!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0