På tu man hand med Matte

Idag tog jag en vovve i taget med mej ut för att riktigt få umgås med våra fyrbenta familjemedlemmar. Inga leksaker med, jag tänkte att vi kunde leka med varandra.
 
Tilda-Hjärtat tittade lite undrande på sin Matte
 
Men till slut började hon fatta galoppen
 
 
 
Bus!
 
Vi hade riktigt roligt!
 
Det bästa Åke-Gubben vet är ju att springa!
 
Vet knappt vilket ben han ska stå på!
 
 
 
 
 
Matte fick jobba hårt för att vinna Åke-Hjärtats uppmärksamhet över all rådjurs spillning!
 
 
 
Matte var roligare!
 
Hassan Pojken har också minsann en springväxel!
 
Nu fick jag kämpa mot alla spännande pinnar
 
 
 
 
 
Men till slut lyckades jag vinna även mot pinnarna!
 
 
 
 
 
Nu finns det tre trötta voffar och en trött Matte här hemma.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0